Nya livet & NYU

Hallå,

Två saker:

I. Nu är det dags att gå ner dom fettkilon jag gått upp under den första halvan av mitt år här borta.
Så nu blir det lite nya råd och rön. Inte alls för att jag är tjock, men jag tror aldrig jag haft så här mycket fett på kroppen ... någonsin! (Lite paradoxalt så har jag aldrig varit så här bra tränad heller).

II. Nu börjar studierna. Jag valde efter många om och men att ansöka till NYU. En av de mest bidragande orsakerna till detta rätt dyra val var att dom anses vara ett av de ledande universiteten i världen inom ämnet statsvetenskap. Kursen handlar förövrigt om internationell politik och dess komplikationer, lagar och mänskliga rättigheter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0